Hoe verkoopt u uw caravan, camper, motor of auto online?

OSW is een website voor particulieren die zorgeloos en veilig willen verkopen zonder zelf verdere omkijken te hebben naar het verkoopproces, maar wel een goede prijs willen ontvangen. Dit is reeds ruim 5 jaar een succesformule die ook voor u kan werken!

U kunt uw occasion op openbare advertentie-websites zetten, dat u veel reacties en biedingen zal opleveren. In veel gevallen zijn de biedingen niet serieus. Daarnaast kunt u te maken krijgen met oplichters of criminelen.
Meld uw voertuig daarom bij OSW aan (online of telefonisch), waar uw gegevens niet openbaar worden.
Meer dan 3000 RDW erkende dealers zijn bij de veiling van OSW aangesloten. Wij doen alle onderhandelingen met hen om zo het hoogste bod boven tafel te krijgen. Proefritten zijn niet nodig, goede foto’s zijn voldoende. Het merk, model of staat van het voertuig maakt eigenlijk helemaal niets uit. Meld wel alle eventuele schades. Het bod is gegarandeerd; er wordt niet meer onderhandeld aan de deur.
Bij een akkoord wordt er betaald hoe u dat wenst en wordt het object kosteloos bij u opgehaald en gevrijwaard.

Onze dienstverlening is voor u geheel vrijblijvend. U beslist altijd zelf of u akkoord gaat of niet. Als u niet akkoord gaat met het bod, dan halen we uw gegevens weer uit ons systeem. Zonder kosten. Natuurlijk moeten wij ergens aan verdienen, maar dat doen we aan de inkoper, die uw voertuig via ons inkoopt.

Kijk gerust eens op onze website en lees de vele positieve beoordelingen van mensen die u voor gingen.

www.osw.nl