Deadsea Beautyclub

Miljoenen jaren deed de aarde erover om op haar laagste plek een natuurwonder te maken. De Dode Zee is zó rijk aan zouten en mineralen dat men er al duizenden jaren verlichting zoekt voor problemen met huid, gewrichten, bloedsomloop en om de schoonheid te verhogen. Deadseabeautyclub brengt unieke producten waarin deze mineralen zijn toegepast. Deadseabeautyclub is distributeur van Dead Sea Premier. Deze producent heeft deze unieke gaven van de natuur gecombineerd met de meest vooruitstrevende, gepatenteerde, zuiveringsprocessen tot een exclusieve cosmeticalijn met de kracht van de aarde. Een goed voorbeeld is het Mask Miracle Noir, een stabiliserend modder-, zuurstof-, reinigings- en peelingmasker in één. Een unieke combinatie die opmerkelijke resultaten oplevert. Dit antioxiderende en hypoallergene masker is een gepatenteerde innovatie waarmee u een vernieuwde en verjongde stralende huid zal krijgen.

Meer informatie vindt u op www.deadseabeautyclub.com

logo deadsea beautyclub