Brunotti

NMTC – No Matter The Conditions

De NMTC functional fashion-collectie van Brunotti staat voor No Matter The Conditions. Met de herfst/winter 2016-2017 collectie schuilen we tegen de krachten van de natuur ongeacht de omstandigheden, no matter the conditions. De boardsport heritage en hedendaagse innovatieve ontwikkelingen zijn terug te vinden in technische afwerkingen en details.

Materialen zoals wax, neopreen en indigo dyed sweat zorgen voor diepte en structuur. Quilt geïnspireerd op ijsschotsen is een belangrijk thema in de collectie. De rechthoekige, scherpe lijnen van het ijs zijn door middel van stiksels verwerkt in bomber jacks. Het neopreen is geïnspireerd op onze boardsport heritage. Deze gladde en warmte vasthoudende stof is verwerkt in een oversized jurk met wetsuitdetails zoals een rits op de achterkant met een aantrekkoord, een echte eye-catcher. Daarnaast is er een kokerrok, vest en crewneck gemaakt van neopreen. De enlarged-zippers geven aan de items een stoere touch. De waterafstotende waxjassen zijn verkrijgbaar in winterse kleuren zoals donkerblauw, donkergroen en zwart.

Brunotti is een all boardsports lifestyle brand opgericht door de Italiaanse windsurfer Claudio Brunotti in 1979.

Meer info: https://www.brunotti.com