Voorkom valpartijen bij het zwembad met Sweakers® van Ockyz

Kinderen worden enorm enthousiast van zwemmen. Rennende en springende kinderen bij een zwembad is dan ook vaak onvermijdelijk. Als ouder houd je daarom vaak je hart vast in de hoop dat alles goed gaat.

Zo ook Jermaine Moerli. Twee jaar geleden zag hij zijn dochtertje uitglijden bij het zwembad. De angst van elke ouder, want uitglijden bij het zwembad kan tot nare situaties leiden. Daarom ging deze bezorgde vader, twee jaar geleden aan de slag met zijn fantastische idee: Ockyz® Sweakers®!

SweakersSweakers® zijn handige anti-slip zwemsokken met open tenen die voor meer grip zorgen tijdens het lopen langs het zwembad. Ze zitten uitermate comfortabel, waardoor je maximaal gevoel behoud en kinderen het niet als last ervaren. Anders dus dan bijvoorbeeld waterschoenen.

Daarnaast zien ze er ook nog vrolijk en stoer uit, waardoor kinderen ze met veel plezier willen dragen.

Op dit moment worden Sweakers® ook ingezet voor mensen die slecht ter been zijn, leven met een fysieke beperking of fanatieke watersporters.

De Sweakers® zijn een goede oplossing voor iedereen die zich begeeft rondom water, maar de doelgroep zijn vooral kinderen onder de twaalf jaar.

Alhoewel je altijd moeten opletten in het zwembad, helpen Sweakers® in ieder geval bij het verzorgen van meer grip op gladde vloeren.

Ockyz® Sweakers® zijn verkrijgbaar vanaf maat 23 t/m 46 en kosten €19,95 via de Ockyz® webshop. De Sweakers® zijn ook te matchen met de bijbehorende zwemkleding.

Meer informatie: www.ockyz.com